Έκλαψαν οι πάντες: Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που δεν άφησε άνθρωπο που να μην δακρύσει

ceadcebacebbceb1cf88ceb1cebd cebfceb9 cf80ceaccebdcf84ceb5cf82 ceb7 cf87cf81ceb9cf83cf84cebfcf85ceb3ceb5cebdcebdceb9ceaccf84ceb9ceba

θ6υξ7τθ67ξυτθ67υ

θ6υξ7τθ67ξυτθ67υ

Έκλαψαν οι πάντες: Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που δεν άφησε άνθρωπο που να μην δακρύσει

Πρόκειται για τη διαφήμιση της χρονιάς σύμφωνα με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και δεν είναι κάποιας μεγάλης εταιρείας καταστημάτων, αλλά μιας ολλανδικής φαρμακοβιομηχανίας.

Στο δίλεπτο διαφημιστικό σποτ βλέπουμε έναν ηλικιωμένο άνδρα, φαινομενικά απομονωμένο από την πανδημία του κορονοϊού, να εκπαιδεύεται κάθε μέρα μόνος του με ένα βάρος kettlebell για να ενισχύσει τη δύναμή του.

Βλέπουμε ότι για να σηκώσει τη βαριά μπάλα για αρκετές ημέρες, ο άντρας παρακινείται από μια φωτογραφία, την οποία αργότερα οι θεατές ανακαλύπτουν ότι είναι της εγγονής του. Οι γείτονες και όλοι οι περαστικοί νομίζουν ότι ο παππούς δεν είναι καλά, αδυνατώντας να εξηγήσουν γιατί προσπαθεί να σηκώσει τη βαριά, μεταλλική μπάλα. Ακόμη και η κόρη του δεν μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει.

Τελικά, συναντά την οικογένειά του για τα Χριστούγεννα, ο παππούς φαίνεται να παίρνει την εγγονή του και να καταφέρνει τελικά να τη σηκώσει ψηλά στην αγκαλιά του για να τη βοηθήσει να βάλει το αστέρι στην κορυφή του χριστουγεννιάτικου δέντρου τους.

Η διαφήμιση άφησε τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο με δάκρυα στα μάτια, με κάποιον να γράφει: «Ω Θεέ μου. Κλαίω. Πάρε τα λεφτά μου DocMorris. Δεν ξέρω καν τι πουλάς».

Μέχρι στιγμής, η διαφήμιση έχει συγκεντρώσει πάνω από 7,9 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επαινέσει την παραγωγή.

[embedded content]

Πηγή : thecaller.gr

ΠΗΓΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *