Γιώργος Παπαστεφάνου: Κάθε δίσκος του Σαββόπουλου ήταν και μία έκπληξη

ceb3ceb9cf8ecf81ceb3cebfcf82 cf80ceb1cf80ceb1cf83cf84ceb5cf86ceaccebdcebfcf85 cebaceacceb8ceb5 ceb4ceafcf83cebacebfcf82 cf84cebfcf85

<!– Social Share Buttons | Powered by e-max.it: la strada del successo –>

<!– Social Share Buttons | Powered by e-max.it: seo e posizionamento sui motori –>

Dionisis Savvopoulos

Μία παρέα ήμασταν όλοι την εποχή εκείνη. Κάτω από τις φτερούγες του Αλέκου Πατσιφά. Με ανησυχίες, άποψη, γεμάτοι ορμή και νιάτα. Τότε μπήκε στην παρέα μας με το «Φορτηγό» του κι ο Θεσσαλονικιός Διονύσης. Κι αμέσως φύσηξε ένα άλλο αεράκι. Ξαφνιασμένο το ραδιόφωνο, αρνιότανε να παίξει το «Βιετνάμ γιε-γιε» ή την «νταρντάνα την Ζωζώ» ή «Τα κορίτσια που περνάνε δύο δύο βιαστικά και ρωτάνε τη μαμά τους κάθε μήνα μια φορά». Ο στίχος ήταν πάντα ένα παντοδύναμο χαρτί στα τραγούδια τού Σαββόπουλου. Και για το ελληνικό τραγούδι ο Διονύσης, ήταν ό,τι ο Μπομπ Ντύλαν για το αμερικάνικο. Μόνο που ο Σαββόπουλος είχε και την σκηνική παρουσία, που δεν είχε ο Αμερικανός τραγουδοποιός.

Τότε κάθε καινούριος δίσκος τού Σαββόπουλου ήτανε και μια έκπληξη. Και είχα την χαρά να παρουσιάζω το «Περιβόλι τού τρελού», τον «Μπάλλο», το «Βρώμικο ψωμί», τα «10 χρόνια κομμάτια», το «Happy day», τους «Αχαρνής» μέχρι και την «Ρεζέρβα», πρώτος εγώ απ’ το ραδιόφωνο στις διαφημιστικές εκπομπές τής ΛΥΡΑ. Το σπουδαίο ρεπερτόριο που φρόντιζε να προτείνει ο Πατσιφάς, ήταν αυτό που με έκανε να μην θέλω να αλλάξω εταιρία. Με τον Διονύση δούλεψα και στην τηλεόραση. Πριν από την ζωντανή μετάδοση με τα «Τραπεζάκια έξω» απ’ την Θεσσαλονίκη, ο Διονύσης μού είχε σκιτσάρει την Σωτηρία Μπέλλου και την Δόμνα Σαμίου στις Μουσικές βραδιές τού 1976 και τού 1977, που με την Δάφνη Τζαφέρη είχαμε φτιάξει τότε.

Το 1997 συνάντησα ξανά τον Διονύση μπροστά στις κάμερες για μια πρωτοχρονιάτικη εκπομπή στη σειρά «Διαδρομές». Τότε μόλις είχε κυκλοφορήσει από την Πόλυγκραμ «Το ξενοδοχείο» με ξένα ροκ τραγούδια που είχε διασκευάσει ο Διονύσης, βάζοντας δικούς του στίχους.Ένα απ’ αυτά θα ακούσουμε, τραγούδι τού Νικ Κέηβ. «Into my arms» ο τίτλος του ή «Άδεια μου αγκαλιά» στα ελληνικά. Δεκέμβρη τού 1997 βρεθήκαμε με το συνεργείο μας στο «Μετρό» στην οδό Κάλβου, όπου εμφανιζόταν εκείνες τις μέρες ο Σαββόπουλος, η Κατερίνα Κατωτάκη είχε αναλάβει την οργάνωση τής παραγωγής, ο Στέλιος Ράλλης ήταν ο σκηνοθέτης.

Γιώργος Παπαστεφάνου

[embedded content]

Γίνε μέλος στην ομάδα μας

Και μάθε στα παιδιά σου το https://popup.gr/

Αγαπάτε την μουσική από το παρελθόν; θέλετε να ξέρετε τι συμβαίνει σήμερα στον κόσμο; σας αρέσει να ενημερώνεστε πρώτοι για τις αυριανές εξελίξεις; στηρίξτε την προσπάθεια μας με 1-2-5-10-20 ευρώ ή όποιο ποσό θέλετε και σας επιτρέπουν τα οικονομικά σας, εμείς θα προσπαθήσουμε με όλες τις δυνάμεις μας να σας το ανταποδώσουμε. 

Με τη δωρεά οποιουδήποτε ποσού παίρνετε 1 από τα 9 ηλεκτρονικά μας βιβλία… 200 Ροκ Άλμπουμ & η ιστορία τους, 50 Heavy Metal-Hard Rock Album, 50 Indie-Punk Album, 101 Soul/Black/Hip-Hop Album, Ένα όμορφο μουσικό ταξίδι 5 χρόνια στην Ελευθεροτυπία,Το μουσικό ταξίδι του Γιάννη Πετρίδη 5 χρόνια στην Ελευθεροτυπία, ‘Η μουσική στη ζωή μας, μια μικρή ιστορία της’, ‘Μουσική κιβωτός, τραγούδια και συνθέσεις που αγαπήσαμε στη ζωή μας’, ‘ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ – Πώς να αποφύγετε το έμφραγμα και πώς να επιζήσετε μετά από αυτό- Από τον Κώστα Ζουγρή’ (Pay Pal ή πιστωτική, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ GR1401106690000066974208036
EUROBANK GR1002603940000130200197486
ALPHA BANK GR7801401390139002340035656
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ GR71 0171 4350 0064 3501 0085 835
REVOLUT GB32 REVO 0099 7039 3051 61

<!– Social Share Buttons | Powered by e-max.it: la strada del successo –>

<!– Social Share Buttons | Powered by e-max.it: seo e posizionamento sui motori –>

ΠΗΓΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *