Δεν φαντάζεσαι τι θα σου συμβεί αν σταματήσεις να τρως ζάχαρη

Είχες αναρωτηθεί ποτέ;  ΠΗΓΗ…

ceb4ceb5cebd cf86ceb1cebdcf84ceacceb6ceb5cf83ceb1ceb9 cf84ceb9 ceb8ceb1 cf83cebfcf85 cf83cf85cebcceb2ceb5ceaf ceb1cebd cf83cf84ceb1cebc
facebooksugar

Είχες αναρωτηθεί ποτέ; 

Υπάρχει ένας άτυπος κανόνας στη διατροφή (και γενικά στη ζωή): Εάν ακούγεται πολύ καλό (ή εύκολο) για να είναι αληθινό, μάλλον είναι – και αυτό ισχύει σίγουρα και για συμβουλές διατροφής.

Ενώ, ναι, είναι σίγουρα ωφέλιμο να τρως ζάχαρη με μέτρο και ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής, υπάρχει μια εξαιρετικά σημαντική λεπτομέρεια που δεν σου λένε όλοι: Είναι σχεδόν αδύνατο να σταματήσεις πραγματικά να τρως ζάχαρη εντελώς και πολλά από αυτά που έχεις ακούσει για την αποτοξίνωση από τη ζάχαρη είναι πιθανώς λάθος. Τι πρέπει να γνωρίζεις λοιπόν, σύμφωνα με τους διατροφολόγους, για το τι συμβαίνει πραγματικά όταν «σταματήσεις» να τρως ζάχαρη;

Πρώτον: Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο κακών επιπτώσεων στην υγεία.

Δεν είναι χρήσιμο ή ακριβές να θεωρείς τη ζάχαρη ως εχθρό, αλλά επίσης δεν θα ήταν δίκαιο να απορρίψεις εντελώς τα στοιχεία που δείχνουν ότι η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης μακροπρόθεσμα μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις, διαβήτη τύπου 2 και άλλες χρόνιες παθήσεις.

Αλλά τα στοιχεία δεν υποδηλώνουν ότι κόβεις τελείως τη ζάχαρη. Οι τρέχουσες Διατροφικές Οδηγίες για τους Αμερικανούς συνιστούν να λαμβάνουν όχι περισσότερο από το 10% των ημερήσιων θερμίδων από πρόσθετη ζάχαρη ή σάκχαρα που προστίθενται σε τρόφιμα ή ποτά κατά την επεξεργασία ή την παρασκευή τους. Πιθανότατα γνωρίζεις τα πρόσθετα σάκχαρα με μερικά διαφορετικά ονόματα, όπως σιρόπι καλαμποκιού, καστανή ζάχαρη και μελάσα, μεταξύ άλλων.

Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr

ΠΗΓΗ