Διόδια : Ενιαίο e-pass στους αυτοκινητόδρομους από 4 Νοεμβρίου

ceb4ceb9cf8cceb4ceb9ceb1 ceb5cebdceb9ceb1ceafcebf e pass cf83cf84cebfcf85cf82 ceb1cf85cf84cebfcebaceb9cebdceb7cf84cf8cceb4cf81cebfcebc

Νέο τοπίο στα διόδια έρχεται από την Τετάρτη 4 Νοεμβρίου καθώς πρόκειται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία ένας ενιαίος πομποδέκτης (e-pass) για όλους τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί θα μπορούν να ταξιδέψουν σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας μόνο με το e-pass που ήδη διαθέτουν.

Τι θα ισχύει πλέον για διόδια και e-pass

Όπως διευκρινίζεται ο κάτοχος του πομποδέκτη δεν θα μπορεί να τον φορτίσει σε Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών άλλου παρόχου, ενώ θα ισχύσουν κανονικά οι προσφορές και οι συμφωνίες που είχαν γίνει μεταξύ χρηστών και του εκάστοτε διαχειριστή.

Όπως τονίζεται από τις 4 Νοεμβρίου ο οδηγός θα μπορεί να χρησιμοποιεί έναν και μοναδικό πομποδέκτη κατά τη διέλευσή του από την Αττική Οδό, τη Νέα Οδό, τη Κεντρική Οδό, τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, την Εγνατία Οδό, τη Γέφυρα, την Ολυμπία Οδό και τον Μορέα. dio 1

Δηλαδή, ενώ μέχρι σήμερα ο οδηγός έπρεπε να αλλάζει μέχρι και τρεις πομποδέκτες για μία διαδρομή, με τον έναν πομποδέκτη που ήδη διαθέτει θα μπορεί να ταξιδέψει απ’ άκρη σ’ άκρη σε όλη τη χώρα. Για παράδειγμα, θα ταξιδεύει από Αθήνα – Θεσσαλονίκη με τον ίδιο πομποδέκτη του δικού του παρόχου και χωρίς να χρειαστεί να προμηθευτεί νέο πομποδέκτη.

Πώς θα μπορούν οι οδηγοί να «γεμίζουν» το e-pass

Eάν για παράδειγμα, όταν φτάσει στα Τέμπη, έχει ξοδέψει ήδη όλο το ποσό που έχει βάλει στον πομποδέκτη του, θα μπορεί να προσθέσει χρήματα μέσω της ιστοσελίδας του αυτοκινητοδρόμου από τον οποίο τον έχει προμηθευτεί, πληρώνοντας με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Διαφορετικά θα πρέπει να έχει φορτίσει τον πομποδέκτη του με όσα χρήματα επιθυμεί, με φυσική παρουσία στα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών του δικού του παρόχου.

Δεν θα χρειάζεται όμως πλέον ο οδηγός να προμηθεύεται και να δεσμεύει χρηματικά ποσά σε διαφορετικές συσκευές. Γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για όσους ταξιδεύουν περιστασιακά και όχι κατ’ επάγγελμα.

Σημειώνεται ότι από το Νοέμβριο του 2019, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, είχε καλέσει τις διαχειρίστριες εταιρίες των αυτοκινητοδρόμων να καταλήξουν σε μία κοινά αποδεκτή τεχνική λύση. Ήδη από τις αρχές του καλοκαιριού έγιναν τεχνικές δοκιμές και έχουν πλέον ξεπεραστεί όλες οι τεχνικές δυσκολίες.

Σε συνεργασία με τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, ικανοποιείται έτσι οριστικά ένα χρόνιο αίτημα των οδηγών, που κινούνται στους αυτοκινητόδρομους της χώρας, με στόχο τη διευκόλυνση των πολιτών και τη μείωση των καθυστερήσεων.

Γράψτε το σχόλιό σας

ΠΗΓΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *