Εμβόλιο Pfizer: Υπό έρευνα περιστατικά μυοκαρδίτιδας στο Ισραήλ

ceb5cebcceb2cf8ccebbceb9cebf pfizer cf85cf80cf8c ceadcf81ceb5cf85cebdceb1 cf80ceb5cf81ceb9cf83cf84ceb1cf84ceb9cebaceac cebccf85cebfceba

Περιστατικά μυοκαρδίτιδας σε πολίτες που εμβολιάστηκαν διερευνά το Ισράηλ, σε μία είδηση που έρχεται να προστεθεί στο συναγερμό για τις πιθανές παρενέργειες άλλων εμβολιών. Προς το παρόν οι ειδικοί εμφανίζονται καθησυχαστικοί.

Παγκόσμια ανησυχία και πιθανότατα νέες αναταράξεις στο εμβολιαστικό πρόγραμμα των χωρών προκαλεί η είδηση ότι το Ισραήλ έχει θέσεθ στο μικροσκόπιο περιστατικά φλεγμονών στην καρδιά μετά από χορήγηση εμβολίου της Pfizer.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εκστρατείας εμβολιασμού, Ναχμάν Ας, «προκαταρκτικές μελέτες δείχνουν δεκάδες περιστατικά μυοκαρδίτιδας, σε περισσότερους από πέντε εκατομμύρια εμβολιασμένους πολίτες, κυρίως μετά τη δεύτερη δόση».

Οι περισσότερες περιπτώσεις σχετίζονται με πολίτες ηλικίας έως 30 ετώ, παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχουν ακόμη ασφαλή συμπεράσματα.

israel2

«Το υπουργείο Υγείας μελετά εάν υπάρχει μεγάλη νοσηρότητα και εάν μπορεί να συνδεθεί με τα εμβόλια» πρόσθεσε και χαρακτήρισε τα περιστατικά αυτά ως «ερωτηματικό».

Οι επιστήμονες λένε πως είναι δύσκολο να διερευνηθούν πλήρως τα συγκεκριμένα περιστατικά και αυτό γιατί η μυοκαρδίτιδα, που συνήθως εξαφανίζεται χωρίς περαιτέρω επιπλοκές, μπορεί να προκληθεί από μια σειρά ιών, ενώ έχουν καταγραφεί αντίστοιχα περιστατικά και σε προηγούμενες χρονιές.

Η απάντηση του φαρμακευτικού κολοσσού

Η Pfizer ανακοίνωσε ότι παραμένει σε στενή επαφή με το υπουργείο Υγείας του Ισραήλ ώστε να αξιολογήσει τα νέα δεδομένα για το εμβόλιό της.
«Είμαστε ενήμεροι για τα περιστατικά μυοκαρδίτιδας που προέκυψαν κυρίως σε νεαρούς άνδρες που εμβολιάστηκαν.

«Οι παρενέργειες παρακολουθούνται και αξιολογούνται και δεν έχουμε παρατηρήσει μεγαλύτερο αριθμό περιστατικών μυοκαρδίτιδας από ότι θα περιμέναμε στον γενικό πληθυσμό. Δεν έχει υπάρξει κάποια σύνδεση με το εμβόλιο. Δεν υπάρχουν στοιχεία αυτή τη στιγμή για να εξαχθεί το συμπέρασμα πως η μυοκαρδίτιδα είναι ένας κίνδυνος που μπορεί να προέλθει από το εμβόλιο» τόνισε στο ανακοινωθέν της.

Ο Ναντάβ Νταβίντοβιτς, διευθυντής του ινστιτούτου δημόσιας υγείας του πανεπιστημίου Μπεν Γκουριόν, δήλωσε ότι ακόμη και εάν υπάρξει σύνδεση με τη μυοκαρδίτιδα και το εμβόλιο, δεν φαίνεται οι παρενέργειες να είναι τόσο σοβαρές ώστε να σταματήσει η χορήγησή του.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Ο εκπρόσωπος Τύπου της ΕΕ στο Newsbomb.gr: Είναι έτοιμη η Ευρώπη για μία νέα πανδημία;

ΠΗΓΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *