Η Adele θα κερδίσει πάνω από 2 εκατομμύρια δολάρια από κάθε συναυλία της στο Λας Βέγκας

ceb7 adele ceb8ceb1 cebaceb5cf81ceb4ceafcf83ceb5ceb9 cf80ceaccebdcf89 ceb1cf80cf8c 2 ceb5cebaceb1cf84cebfcebccebccf8dcf81ceb9ceb1 ceb4

Η Adele θα πραγματοποιήσει 24 συναυλίες στο Λας Βέκγας το 2022 – Τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν σε λίγες ώρες από την έναρξη της διάθεσής τους

Η Adele κέρδισε πάνω από 50 εκατομμύρια δολάρια από τις πωλήσεις εισιτηρίων για τις επερχόμενες εμφανίσεις της στο «Colosseum at Caesars Palace» του Λας Βέγκας, καταγράφοντας μέσο όρο πωλήσεων – ρεκόρ με 2,2 εκατομμύρια δολάρια ανά συναυλία, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Billboard.

Ο μέσος όρος – ρεκόρ σημειώθηκε με την αξιοποίηση της μαζικής ζήτησης για τον μικρό αριθμό των διαθέσιμων εισιτηρίων – περίπου 100.000 συνολικά – για τις παραστάσεις της Adele στο θέατρο των 4.200 θέσεων.

Χρειάστηκαν περίπου έξι ώρες για να εξαντληθούν και τα 100.000 εισιτήρια μετά την έναρξη της προπώληση την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου μέσω της πλατφόρμας Επαληθευμένων Θαυμαστών της Ticketmaster, η οποία απαιτούσε από τους θαυμαστές να εγγραφούν εκ των προτέρων και να περιμένουν σε μια ψηφιακή ουρά για να αγοράσουν εισιτήρια για ένα από τα 24 σόου που θα πραγματοποιήσει η Adele από τις 21 Ιανουαρίου έως τις 16 Απριλίου 2022, κάθε Παρασκευή και Σάββατο.

Όταν ερχόταν η σειρά τους, οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές οδηγούνταν σε μια σελίδα πληρωμής, όπου πολλοί έβλεπαν για πρώτη φορά την τιμή των εισιτηρίων.

Τα εισιτήρια για τις συναυλίες ξεκινούσαν από 860 δολάρια έκαστο (ποσό στο οποίο περιλαμβάνεται η χρέωση διαχείρισης υπηρεσιών 27% έως 32% της Ticketmaster) για το μπροστινό τμήμα του «Colosseum at Caesars Palace» και 600 δολάρια για το μπροστινό τμήμα του άνω εξώστη.

Για κάθε συναυλία ήταν επίσης διαθέσιμα λίγα εισιτήρια των 85 δολαρίων, σύμφωνα με την Ticketmaster, ενώ μερικές δεκάδες θέσεις στις τρεις πρώτες σειρές του τμήματος ορχήστρας – περίπου το 1% όλων των εισιτηρίων – είχαν τιμή άνω των 5.000 δολαρίων ανά εισιτήριο στο πλαίσιο του προγράμματος πλατινένιων θέσεων της Ticketmaster.

Τα πλατινένια εισιτήρια τιμολογούνται ανάλογα με τη ζήτηση, το οποίο σημαίνει ότι οι αγοραστές καταβάλλουν στην Ticketmaster και στον καλλιτέχνη την «αξία του δρόμου» των εισιτηρίων, δηλαδή αυτό που θα κόστιζαν τα εισιτήρια της πρώτης σειράς σε ιστοσελίδες μεταπώλησης εισιτηρίων και χρησιμεύει ως μέσο για την καταγραφή μέρους της αξίας της προσαύξησης για τον καλλιτέχνη.

Adele - One Night Only

Κάθε συναυλία απέφερε περίπου 600.000 δολάρια σε έσοδα από αμοιβές για τον χώρο διεξαγωγής και την Ticketmaster, ένας εντυπωσιακός αριθμός σε σύγκριση με τα ποσά που είχαν αποφέρει οι πρώτες παραστάσεις καλλιτεχνών στο Λας Βέγκας.

Οι δύο παραστάσεις της Celine Dion στο Λας Βέγκας, το «A New Day» (2003-2007) και «Celine» (2011-2019), κατέγραψαν τα υψηλότερα και τα δεύτερα υψηλότερα έσοδα όλων των εποχών στο Λας Βέγκας, αντίστοιχα, σημειώνοντας συνολικές πωλήσεις 630,6 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ο μέσος όρος των εσόδων από τις πωλήσεις εισιτηρίων για κάθε συναυλία της παράστασης «New Day» της Celine Dion ανήλθε στα 539.000 δολάρια και στο 654.000 δολάρια για το «Celine».

Ο Elton John είχε μέσο όρο εσόδων από τις πωλήσεις εισιτηρίων 673.000 δολάρια για την παράσταση «Red Piano» της περιόδου 2004-2009, ενώ η Britney Spears είχε μέσο όρο 555.000 δολάρια για την παράσταση «Piece of Me», η οποία διήρκεσε από το 2013-2017.

Πιο πρόσφατα, καλλιτέχνες όπως ο Bruno Mars και η Lady Gaga έχουν ανεβάσει τις τιμές στα ύψη με τις εμφανίσεις του στο Λας Βέγκας και οι θαυμαστές, πολλοί από τους οποίους δεν είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν συναυλίες από τις αρχές του 2020, αγόρασαν ευχαρίστως εισιτήρια.

Ο Bruno Mars κατέγραψε μέσο όρο εσόδων από τις πωλήσεις εισιτηρίων 1,6 εκατομμύρια δολάρια ανά συναυλία για τις δώδεκα εμφανίσεις του στο Λας Βέγκας, τις επερχόμενες δέκα εμφανίσεις του τον Δεκέμβριο στο «Park Theater» συν δύο εμφανίσεις που έκανε στο «The Theater at MGM National Harbor» στις αρχές Αυγούστου, ενώ η Lady Gaga είχε μέσο όρο 1,5 εκατομμύρια δολάρια ανά συναυλία για την παράσταση «Enigma» που παρουσίασε στο «Park Theater» το 2019.

Ενώ ορισμένοι θαυμαστές κατέφυγαν στο Twitter για να εκφράσουν την αγανάκτησή τους για τις τιμές των εισιτηρίων για τις εμφανίσεις της Adele, η πώληση φάνηκε να διεξάγεται ομαλά χωρίς σημαντικές διαταραχές. Η προπώληση ήταν αρχικά προγραμματισμένη να ξεκινήσει την Τρίτη 7 Δεκεμβρίου, ωστόσο μία διακοπή του διακομιστή της Amazon οδήγησε σε καθυστέρηση μίας ημέρας, αναφέρει το Billboard.

ΠΗΓΗ