«Λευκά βέλη»: Πού θα σταθμεύουν τα γρήγορα τρένα για το Αθήνα – Θεσσαλονίκη (pics)

cebbceb5cf85cebaceac ceb2ceadcebbceb7 cf80cebfcf8d ceb8ceb1 cf83cf84ceb1ceb8cebcceb5cf8dcebfcf85cebd cf84ceb1 ceb3cf81ceaeceb3
Εντός της τελευταίας εβδομάδας του Ιανουαρίου αναμένεται να αρχίσουν οι δοκιμές του «Λευκού Βέλους», του πρώτου από τα πέντε πλήρως ανακατασκευασμένα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που θα κάνει το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε χρόνο ρεκόρ.

Το πρώτο δρομολόγιό του με επιβάτες θα πραγματοποιηθεί στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη στις 25 Μαρτίου με αφορμή τον εορτασμό των 200 ετών από την επανάσταση του 1821. Το συγκεκριμένο τρένο είναι το ETR 470 n. 07 της Τrenitalia που ανακατασκευάστηκε πλήρως. Bάφτηκε στα χρώματα της ελληνικής εταιρείας και θα αποτελέσει την αμαξοστοιχία ETR 470 n. 01 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Το grtimes.gr είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει από κοντά τις εργασίες που εκτελούνται από την ανάδοχο Alstom στη μεγαλύτερη τεχνική μονάδα που διαθέτει η χώρα. Πρόκειται για έργο συμβατικού προϋπολογισμού ύψους 15,6 εκατ. ευρώ, επένδυση η οποία όμως εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί τελικώς περί τα 18 εκατ., προκειμένου βάσει των πλέον σύγχρονων ευρωπαϊκών προτύπων, το Αμαξοστάσιο να μετατραπεί σε υπερσύγχρονο Ηλεκτραμαξοστάσιο.

Με την αναβάθμιση γίνονται έργα πολιτικού μηχανικού, η/μ, σιδηροδρομικής επιδομής, ασφάλειας και περιβαλλοντικής προστασίας, προκειμένου το συγκεκριμένο Αμαξοστάσιο που κτίσθηκε το 2000, να μετατραπεί σε Ηλεκτραμαξοστάσιο. Τα συστήματα με τα οποία εξοπλίζεται έχουν παραγγελθεί από εξειδικευμένους οίκους της Γερμανίας, της Ιταλίας και της Ισπανίας.

lefko velos

Το κτιριακό συγκρότημα διαθέτει εσωτερικά τέσσερις σιδηροδρομικές γραμμές , εκ των οποίων οι δύο είναι διαμπερείς, μήκους 250 μέτρων και οι άλλες δύο, μήκους 200 μέτρων. Λόγω του μήκους των γραμμών της , η συγκεκριμένη μονάδα ήταν η μόνη κατάλληλη για να δέχεται τα ΕΤR 470, ηλεκτρο-αυτοκινητάμαξες μήκους 236 μέτρων.

Όπως αναφερει το grtimes.gr με την ολοκλήρωση των εργασιών αναβάθμισης όλα τα ETR 470 θα συντηρούνται στο συγκεκριμένο Αμαξοστάσιο, ενώ σε αυτό θα σταβλίζονται πιθανότατα τα τέσσερα από τα πέντε. Τα «Βέλη» που θα φέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως το Σεπτέμβριο στην Ελλάδα, θα είναι όλα πλήρως ανακατασκευασμένα από την Alstom, στο εργοστάσιο του Σαβιλιάνο.

lefko velos1

Επίσης, δίπλα στο Αμαξοστάσιο έχει εγκατασταθεί ένα νέο πλυντήριο στο οποίο θα προσεγγίζουν οι συρμοί με δύο ηλεκτροκινούμενες εξωτερικές γραμμές. Τα λύματα του πλυντηρίου, θα διαχωρίζονται (έλαια και νερό), θα συλλέγονται χωριστά και θα οδηγούνται σε διαφορετικά δίκτυα ώστε να υπάρχει ορθή περιβαλλοντική διαχείριση.

lefko velos2

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Γυμνάσια – Λύκεια: Η ημερομηνία – «κλειδί» και οι φόβοι των λοιμωξιολόγων

ΠΗΓΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *