Μάθετε πώς θα δώσετε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν

cebcceacceb8ceb5cf84ceb5 cf80cf8ecf82 ceb8ceb1 ceb4cf8ecf83ceb5cf84ceb5 cf83cf84cebfcf85cf82 cf80ceb5cebbceaccf84ceb5cf82 cf83ceb1cf82
kepa

Τη διεξαγωγή ενός νέου προγράμματος κατάρτισης με τίτλο «Δώστε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν. Μάθετε πως. Εξυπηρέτηση πελατών» διάρκειας 14 ωρών, ανακοίνωσε το Κέντρο Παραγωγικότητας Κύπρου. Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί διαδικτυακά στις 13/4, 16/4, 20/4 και 23/4/2021 από τις 9:00 π.μ. μέχρι τις 12:45 μ.μ. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών των οποίων η καθημερινότητα τους περιλαμβάνει τη διαχείριση και εξυπηρέτηση πελατών.

Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού αυτού προγράμματος θα αναλυθούν διεξοδικά τα πλεονεκτήματα της πελατοκεντρικής προσέγγισης, της σωστής ενημέρωσης του πελάτη, της εφαρμογής αποτελεσματικών τεχνικών ποιοτικών πωλήσεων και τρόπων σωστής εξυπηρέτησης, για αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών της επιχείρησης.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν κατανοήσει την έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης ώστε να εκπροσωπούν επαγγελματικά τον οργανισμό στον οποίο ανήκουν. Επίσης θα είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται ξεκάθαρα τις ανάγκες των ανθρώπων, τους οποίους εξυπηρετούν, να χειρίζονται αποτελεσματικά δύσκολους πελάτες και να αντιμετωπίζουν εύστοχα τα παράπονα και τις αντιρρήσεις.

Να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ. Έτσι, οι επιχειρήσεις/οργανισμοί που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα με εργοδοτουμένους , καθώς και οι άνεργοι, οι οποίοι ικανοποιούν τις προϋποθέσεις της ΑνΑΔ, θα τύχουν σχετικής επιχορήγησης.

Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν διαθέσιμες στην ιστοσελίδα http://www.mlsi.gov.cy/mlsi/kepa/kepa_new.nsf/All/AC68E237E20D36E2C2258447002D49E.

ΠΗΓΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *