Ο Dries Van Noten μιλά για τη νέα του συλλογή SS 2021

cebf dries van noten cebcceb9cebbceac ceb3ceb9ceb1 cf84ceb7 cebdceadceb1 cf84cebfcf85 cf83cf85cebbcebbcebfceb3ceae ss 2021
P

Την κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021, τουλάχιστον τα πρώτα στάδιά της ο Dries Van Noten τη δημιούργησε κατά τη διάρκεια του lockdown

Εργαζόταν από το σπίτι του, έξω από την Αντβέρπη του Βελγίου, και επικοινωνούσε με τους συνεργάτες του στο Zoom.

Για πρώτη φορά, η συλλογή αυτή είναι ένα «show» για γυναίκες και άντρες από τον Dries Van Noten και την οποιά απολαμβάνουμε μέσω του φωτογραφικού φακού της Viviane Sassen.

«Φυσιολογικά, προσεγγίζω τις συλλογές για άντρες και αυτές για τις γυναίκες από εντελώς διαφορετική οπτική γωνία, αλλά αυτή τη φορά ήθελα μία μόνον οπτική γωνία, ήθελα να σχεδιάσω μια μεγάλη κολεξιόν» εξηγεί στο AnOther.

[embedded content]

«Σε τελευταία ανάλυση, ποιον ενδιαφέρει αν είσαι άντρας ή γυναίκα; Αλλά ήταν καλό να έχεις, από την πολλή αρχή, έναν διάλογο μεταξύ των κρεασιόν για άντρες και αυτών για γυναίκες».

Ο σχεδιαστής μόδας και οι στενοί συνεργάτες του ταξίδεψαν στο Ρότερνταμ, όπου η Ολλανδή φωτογράφος έκανε τη φωτογράφιση.

«Με τη Viviane, από την μια μεριά υπάρχει περιορισμός, μινιμαλισμός και από την άλλη, πολλή υπόδειξη και αυτό ήταν που επιζητούσα. Για εμένα, ήταν μια απίστευτη εμπειρία. Να βλέπω πόσο σαφής είναι, πόσο γρήγορη μερικές φορές. Πραγματικά, μ’ αυτόν τον τρόπο η κολεξιόν ζωντάνεψε. Υπάρχει αυτή η φρεσκάδα, αυτή η αίσθηση ζωής που είναι τόσο έντονη στις φωτογραφίες της. Και λάτρεψα την ιδέα της φωτεινότητας, των λευκών σύννεφων που έπλεαν στον καθαρό γαλανό ουρανό» είπε.

Για το πώς οδηγήθηκε στις αισθητικές επιλογές των κρεασιόν αυτής της κολεξιόν, αφηγήθηκε:

«Ήταν καιρός να σκεφτούμε τι θα είναι, στο μέλλον, σημαντικό· θα εξακολουθεί να υπάρχει μόδα στο μέλλον; Μιλώντας με την ομάδα μου, ένα πράγμα έγινε ξεκάθαρο: η κολεξιόν έπρεπε να είναι μάλλον απλή, μάλλον ειλικρινής αλλά όχι βαρετή – όλο φρεσκάδα και αισιόδοξη».

Η φαινομενική απλότητα των κρεασιόν είναι απατηλή.

«Είναι η πολυπλοκότητα των μπατίκ που συνεχίζουν σε όλη την επιφάνεια των ενδυμάτων, από φούστες μέχρι σακάκια, πάνω στα πέτα, έτσι ώστε να δείχνει πραγματικά ότι η εικόνα προβάλλεται πάνω στο ύφασμα» υπογράμμισε ο Van Noten. Με τους συνεργάτες μου «μιλήσαμε για την ομορφιά, αλλά όχι για την ομορφιά του παρελθόντος – για μια πολύ ενεργή ομορφιά, για το να βρίσκουμε ομορφιά σε μικρότερα πράγματα» τόνισε.

πηγή : ΑΠΕ – ΜΠΕ

Γράψτε το σχόλιό σας

ΠΗΓΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *