Σερβιτόρα πήρε φιλοδώρημα 2.000 δολαρίων αλλά η χαρά γρήγορα έγινε απογοήτευση

cf83ceb5cf81ceb2ceb9cf84cf8ccf81ceb1 cf80ceaecf81ceb5 cf86ceb9cebbcebfceb4cf8ecf81ceb7cebcceb1 2 000 ceb4cebfcebbceb1cf81ceafcf89cebd
shutterstock1154258752

Μια σερβιτόρα από το Τέξας δεν μπορούσε να πιστέψει στα μάτια της όταν πήρε πουρμπουάρ 2.000 δολαρίων από έναν πελάτη.

Μόνο που τελικά την ενημέρωσαν από το εστιατόριο ότι δεν πρόκειται να πάρει δεκάρα τσακιστή από το γενναίο φιλοδώρημα.

Η Emily Bauer δούλευε μόλις δύο εβδομάδες στο Red Hook Seafood and Bar του Σαν Αντόνιο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του τοπικού σταθμού KVUE.

Μια μέρα απολογούνταν συνεχώς στη βάρδιά της σε έναν πελάτη γιατί «ήταν αργή». «Αυτός έκανε πως καταλαβαίνει. Ανέφερε επίσης πως είναι ιδιοκτήτης εστιατορίων, κι έτσι ήξερε καλά πόσο δύσκολο είναι να είσαι σερβιτόρος», δήλωσε η Bauer.

Κάποια στιγμή ο άντρας έφυγε και η κοπέλα παρατήρησε στον λογαριασμό πως της είχε αφήσει πουρμπουάρ 2.000 δολαρίων. Γράφοντας «Καλά Χριστούγεννα. Συνέχισε τη σκληρή δουλειά!».

Η ίδια είπε πως έβαλε τα κλάματα. «Ω Θεέ μου, τα παιδιά μου! Θα τα ξοδέψω όλα στα παιδιά μου!», χαιρόταν η σερβιτόρα που έχει δύο γιους.

Μόνο που ο ενθουσιασμός μετατράπηκε γρήγορα σε απογοήτευση. Το εστιατόριο της είπε ότι δεν μπορεί να διαχειριστεί φιλοδώρημα μεγαλύτερο από 500 δολάρια. Κι έτσι το πουρμπουάρ «ήταν άκυρο»!

Σύμφωνα με τον σταθμό KVUE, οι άλλοι σερβιτόροι είπαν στον υπεύθυνο να σπάσει τα 2.000 δολάρια σε 4 δόσεις των 500 δολαρίων. Εκείνος όμως αρνήθηκε.

Δεν είναι πάντως γνωστό και δεν έγινε σαφές από το ρεπορτάζ γιατί δεν μπορεί το εστιατόριο να διαχειριστεί φιλοδωρήματα μεγαλύτερα από 500 δολάρια. «Δεν νομίζω πως είναι δική μας ευθύνη, ως σερβιτόροι, να λέμε ‘‘Α, δεν μπορείτε να μου αφήσετε τόσα πολλά. Λυπάμαι. Δυστυχώς, υπάρχει όριο. Συγνώμη’’», λέει η Bauer, προσθέτοντας πως αν ισχύει αυτό, θα πρέπει να αναγράφεται κάπου μέσα στο εστιατόριο.

Σύμφωνα μάλιστα με την ίδια, από τη δημοσιοποίηση της ιστορίας ο ευγενικός πελάτης πληροφορήθηκε το γεγονός και τηλεφώνησε στο κατάστημα για να διαμαρτυρηθεί.

Όταν η σερβιτόρα ζήτησε από τον υπεύθυνο το τηλέφωνο του πελάτη για να τον ευχαριστήσει, εκείνος της είπε πως δεν είχε σημειώσει το νούμερο. Τώρα τον ψάχνει μέσω κοινωνικών μέσων για να του εκφράσει τουλάχιστον την ευγνωμοσύνη της…

ΠΗΓΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *