Bed Time Stories: Τι κάνουμε διαφορετικά εμείς που είμαστε του ύπνου

bed time stories cf84ceb9 cebaceaccebdcebfcf85cebcceb5 ceb4ceb9ceb1cf86cebfcf81ceb5cf84ceb9cebaceac ceb5cebcceb5ceafcf82 cf80cebfcf85 ceb5
facebook16

Μάτια που κλείνουν, πεσμένες επιδόσεις και παραγωγικότητα στο ναδίρ! Αυτά είναι μερικά μόνο από τα «συμπτώματα» του κακού ή ελλιπούς ύπνου και αν υπάρχει κάτι που εμείς που είμαστε του ύπνου, μπορούμε να διακρίνουμε εύκολα σε κάποιον συνάδελφο -ακόμη και χωρίς να έχουμε περάσει χρόνια ολόκληρα στα διπλανά γραφεία- αυτό είναι το πόσο καλά -ή όχι- κοιμήθηκε το προηγούμενο βράδυ.

Αν είσαι και εσύ του ύπνου, τότε μπορείς να μας καταλάβεις. Διαφορετικά, μάλλον ήρθε η ώρα να κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές στο υπνοδωμάτιό σου, ώστε να αρχίσεις να απολαμβάνεις όλα τα οφέλη -και πίστεψέ μας, είναι πολλά- που μπορεί να σου προσφέρει ο άνετος ύπνος. Από την τόνωση του ανοσοποιητικού σου συστήματος στην καλύτερη διαχείριση του βάρους σου και από την προστασία της καρδίας σου στην καλύτερη διάθεση, την αυξημένη παραγωγικότητα και την καλύτερη συγκέντρωση. Η λίστα είναι μεγάλη και η Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου αποτελεί την ιδανική αφορμή για να επενδύσεις στο πώς κοιμάσαι.

Ιδού, λοιπόν, τι κάνουμε διαφορετικά πλέον εμείς που είμαστε του ύπνου για να κοιμόμαστε καλύτερα. Μπορεί οι ανάγκες και τα lifestyle μας να διαφέρουν όμως, με τον ύπνο δεν «παίζουμε». Δες τα tips και τα items που αναβάθμισαν την ποιότητα του ύπνου μας και άντλησε έμπνευση!

Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr

ΠΗΓΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *