H Google αλλάζει τα δεδομένα και στις κρατήσεις ξενοδοχείων!

h google ceb1cebbcebbceacceb6ceb5ceb9 cf84ceb1 ceb4ceb5ceb4cebfcebcceadcebdceb1 cebaceb1ceb9 cf83cf84ceb9cf82 cebacf81ceb1cf84ceaecf83ceb5

Μπορεί τα ταξίδια – όπως και όλες οι κοινωνικές δραστηριότητες- να έχουν ‘’μπει στον πάγο’’ λόγω της πανδημίας ωστόσο η Google ετοιμάζει αλλαγές στον τρόπο οργάνωσης των ταξιδιών γεγονός που θα χαροποιήσει τόσο τα γραφεία όσο και τους ταξιδιώτες. Σε μία προσπάθεια ενίσχυσης του τουριστικού κλάδου η Google θα προσφέρει δωρεάν προβολή στις ταξιδιωτικές εταιρείες μέσω του google.com/travel εμφανίζοντας συνδέσμους κράτησης ξενοδοχείων. 

Google Travel 1

Με αυτή την αλλαγή, ξενοδοχεία και ταξιδιωτικές εταιρείες από όλο τον κόσμο θα μπορούν να εμφανίζονται δωρεάν στους συνδέσμους κρατήσεων ξενοδοχείων στο google.com/travel παρέχοντας στους ταξιδιώτες πλήρη πρόσβαση σε ένα ευρύτερο φάσμα πληροφοριών ως προς το κόστος διαμονής. Επομένως, οι καταναλωτές θα μπορούν εφεξής να κάνουν πιο ολοκληρωμένη έρευνα αγοράς πριν το ταξίδι και ν’ ανακαλύπτουν λύσεις που θα τους εξυπηρετούν καλύτερα. Ποιο όμως είναι το όφελος για τις εταιρείες; Oι δωρεάν σύνδεσμοι κράτησης θα επιτρέψουν σε ξενοδοχεία και ταξιδιωτικές εταιρείες να προσεγγίσουν περισσότερα άτομα τόσο οργανικά όσο και μέσω των υφιστάμενων διαφημίσεων. Όπως εξηγεί στο άρθρο του ο Richard Holden, Αντιπρόεδρος της Google για τη Διαχείριση προϊόντων για ταξίδια, “όλοι οι τύποι συνεργατών – από μεμονωμένα ξενοδοχεία έως διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία- επωφελούνται από τους δωρεάν συνδέσμους κρατήσεων μέσω της αυξημένης κίνησης κρατήσεων και του engagement που δημιουργείται”.

Google Travel 1b

Η διαδικασία συμμετοχής στο πρόγραμμα δωρεάν προβολής είναι εξίσου εύκολη. Όλοι οι συνεργάτες που ήδη αξιοποιούν το Hotel Prices API ή το Hotel Ads δεν χρειάζεται να κάνουν κάποια επιπλέον ενέργεια για να εμφανίζονται δωρεάν οι κρατήσεις τους ενώ όλοι τα ξενοδοχεία και τα ταξιδιωτικά γραφεία μπορούν να εγγραφούν Hotel Center account. Καθώς οι αλλαγές αρχίσαν να εφαρμόζονται πρόσφατα οι Google δεσμεύτηκε για άμεσες βελτιστοποιήσεις στις εφαρμογές που θα διευκολύνουν τα ξενοδοχεία ως προς τη διαχείριση των πληροφοριών αφού θα έχουν τη δυνατότητα να προσθέτουν απευθείας τιμές και διαθεσιμότητα δωματίων. 

ΠΗΓΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *