Smoothie για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας

Συνεχίζουμε να διανύουμε δύσκολες εβδομάδες γι’ αυτό και πρέπει να…

smoothie ceb3ceb9ceb1 cebdceb1 ceb5cebdceb9cf83cf87cf8dcf83ceb5cf84ceb5 cf84cebf ceb1cebdcebfcf83cebfcf80cebfceb9ceb7cf84ceb9cebacf8c
facebooksmoothie anosopoiitiko

Συνεχίζουμε να διανύουμε δύσκολες εβδομάδες γι’ αυτό και πρέπει να έχουμε γερό ανοσοποιητικό, όσο ποτέ άλλοτε.

Συνήθως οι μαμάδες βάζουν πάνω από όλα τα παιδιά τους και ξεχνούν τις δικές τους ανάγκες. Πολλά είναι τα μηνύματα που δεχόμαστε για να δώσουμε ιδέες για παιδικά υγιεινά smoothies που θα βοηθήσουν τα παιδιά να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό τους. Καμιά μαμά όμως, μέχρι σήμερα, δεν έχει ζητήσει ένα smoothie που θα τη βοηθήσει να ενισχύσει το δικό της ανοσοποιητικό.

Εμείς βρήκαμε το καλύτερο, το πιο νόστιμο και πιο δυναμωτικό smoothie.

+αν είστε άρρωστη, αν έχετε κρυώσει, ακόμη και τότε θα σας βοηθήσει να δυναμώσετε το σώμα σας.

Τα οφέλη των υλικών που θα χρησιμοποιήσετε

Κουρκουμάς: Το χρυσοκίτρινο μπαχαρικό χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες στην παραδοσιακή ινδική ιατρική. Η κουρκουμίνη, το κύριο δραστικό συστατικό του κουρκουμά, έχει αντιφλεγμονώδη δράση και είναι ένα πολύ ισχυρό αντιοξειδωτικό. Έχει επίσης αντιμικροβιακές και αντισηπτικές ιδιότητες.

Τζίντζερ: Το μπαχαρικό αυτό έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες, αλλά το ίδιο ισχύει και για τη ρίζα του. Ένα φλιτζάνι ψιλοκομένης ρίζας τζίντζερ έχει 80 θερμίδες, λιγότερα από 18 γραμμάρια υδατανθράκων και περίπου 2 γραμμάρια φυτικών ινών και πρωτεϊνών. Έχει επίσης βιταμίνες και μέταλλα όπως σίδηρο, βιταμίνη C, κάλιο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr

ΠΗΓΗ