Tαξίδι με τρίτομο λεύκωμα στη χρυσή εποχή του hip-hop

tceb1cebeceafceb4ceb9 cebcceb5 cf84cf81ceafcf84cebfcebccebf cebbceb5cf8dcebacf89cebcceb1 cf83cf84ceb7 cf87cf81cf85cf83ceae ceb5cf80cebf
tupac shakur 181137214

Το λεύκωμα απαθανατίζει εμβληματικές φιγούρες από μία καθοριστική περίοδο της ιστορίας του hip-hop.

Σε όλη τη δεκαετία του 1980, τα συστημικά μέσα ενημέρωσης στις ΗΠΑ αναφέρονταν στο hip-hop ως μια «μόδα», προσπαθώντας να απορρίψουν μια κουλτούρα που ερχόταν από τους δρόμους και η οποία δεν απαιτούσε επίσημη μουσική εκπαίδευση. Ήταν μόνο beat, ρυθμός και ζωή.

Χρειάστηκε να φτάσει το 1989 για να καθιερώσουν τα Bραβεία Grammy κατηγορία rap μουσικής. Με την είσοδο στη δεκαετία του 1990, το hip-hop βρέθηκε στη χρυσή εποχή του. Αυτή την εποχή καταγράφει το τρίτομο λεύκωμα φωτογραφιών του T. Eric Monroe που κυκλοφόρησε προσφάτως.

Στη διάρκεια της δεκαετίας του 1990, ο skater που έγινε φωτογράφος δημιούργησε ένα ογκώδες φωτογραφικό αρχείο εμβληματικών προσωπικοτήτων του hip-hop, περιλαμβανομένων των The Notorious B.I.G., Tupac Shakur, Wu-Tang Clan, Nas, Lil’ Kim, The Fugees και The Roots.

Ανατρέχοντας στο εντυπωσιακό αρχείο φωτογραφιών του, ο T. Eric Monroe θυμάται τα χρόνια που πέρασε δίπλα σε κάποιους από τους καλλιτέχνες του hip-hop με τη μεγαλύτερη επίδραση καλλιτέχνες .

«Δεν κυνηγούσα τα χρήματα, κυνηγούσα τη χαρά μου να κάνω κάτι. Δεν ήξερα πόσο σημαντικές θα γίνονταν αυτές οι φωτογραφίες ή πόσο ιδιαίτερο ήταν να έχεις φιλία ή κοινό δεσμό με αυτούς τους καλλιτέχνες, γιατί τότε ήταν ακόμη ανερχόμενοι και αναπτύσσονταν».

Στις προσωπικές φωτογραφίες των εμβληματικών προσωπικοτήτων της δεκαετίας του 1990 ο T. Eric Monroe αιχμαλωτίζει μια καθοριστική περίοδο της ιστορίας του hip-hop, δημιουργώντας μια γέφυρα μεταξύ παρελθόντος και παρόντος.

Οι καλλιτέχνες που φωτογράφισε δεν είχαν γίνει ακόμη ολοκληρωμένα προϊόντα και brands. Διατηρούσαν ακόμα το ήθος του δρόμου το οποίο καθορίζει το hip-hop.

Στη φωτογραφία του The Notorious B.I.G που τράβηξε το 1996 στο «Hoodshock», ένα υπαίθριο φεστιβάλ χωρίς εισιτήριο για καλούς σκοπούς στην 125 Street της Νέας Υόρκης, μπροστά από το Harlem State Office Building, βλέπουμε κάτι παραπάνω από έναν θρύλο στον τελευταίο χρόνο της ζωής του.

Βλέπουμε ένα πορτρέτο της Νέας Υόρκης στα καλύτερά της χρόνια, πριν η αναβάθμιση αστικών περιοχών αρχίσει να σβήνει τον κόσμο που γέννησε το hip-hop, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

ΠΗΓΗ